Das Ende (Nr.76–100)

>>mehr über dieses Projekt
 

76 The End of Director’s Cuts
(Les yeux sans visage, Georges Franju, 1960, Frankreich)
2012, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 


77 The End of Forgotten Gems
(Christmas in July, Preston Sturges, 1940, USA)
2012, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 


78 The End of Veda, Vidi, Vici
(Mildred Pierce, Michael Curtiz, 1945, USA)
2012, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 


79 The End of Who did What to Whom and Why
(Anatomy of a Murder, Otto Preminger, 1959, USA)
2012, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 


80 The End of Glorious Comings and Goings (I want to be let alone)
(Grand Hotel, Edmund Goulding, 1932, USA)
2012, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 


81 The End of Bogey Nights
(San Quentin, Lloyd Bacon, 1937, USA)
2012, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

ende82
82 The End of Happiness through Painting
(Scarlet Street, Fritz Lang, 1945, USA)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

83
83 The End of Happy Ends in Terminal Situations
(3:10 to Yuma, Delmar Daves, 1957, USA)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

ende84
84 The End of spending a Year up the Amazon
(The Lady Eve, Preston Sturges, 1941, USA)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

ende85
85 The End of buxom Boogie-Woogie
(Riso Amaro, Giuseppe De Santis, 1949, Italien)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

ende86
86 The End of $ 100,000 in the Sun
(Cent mille dollars au soleil, Henry Verneuil, 1963, Frankreich/Italien)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

ende87
87 The End of Championships, which are just one punch away
(The Set-up, Robert Wise, 1949, USA)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

ende88
88 The End of Meeting Ex-pats in Small-town off-season lake-side Resorts
(La donna del lago, Luigi Bazzoni & Franco Rossellini, 1965, Italien)
2013, Linolschnitt,29,7 x 21cm

 

ende89
89 The End of Deep Focus
(Citizen Kane, Orson Welles, 1941, USA)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

90
90 The End of Howyergoinmateorright? (Australianese)
(They’re a Weird Mob, Michael Powell, 1966, Australien)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

91
91 The End of Sleeping naked under furs
(Nanook of the North, Robert Flaherty, 1922, USA)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

92
92 The End of Perfect Capers
(Du rififi chez les hommes, Jules Dassin, 1955, Frankreich)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

93
93 The End of aping Cats in night-shrouded Alleys
(Odd man out, Carol Reed, 1947, Großbritannien)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

94
94 The End of Wagner on the Hi-fi at Top Volume
(Les Cousins, Claude Chabrol, 1959, Frankreich)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

95
95 The End of Rawhide Buckos
(My Darling Clementine, John Ford, 1946, USA)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

96
96 The End of Carte Blanche
(A streetcar named desire, Elia Kazan, 1951, USA)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

97
97 The End of letter-lovin’ Birdmen
(Le corbeau, Henry-Georges Clouzot, 1943, Frankreich)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

98
98 The End of Hospitality
(Die Sehnsucht der Veronica Voss, Rainer Werner Fassbinder, 1982, Deutschland)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

99
99 The End of Tableaux Vivants listening the Ricotta Twist
(La Ricotta, Pier Paolo Pasolini, 1963, Frankreich/Italien)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

100
100 The End of never-ending Ends
(Entr’acte, René Clair, 1924, Frankreich)
2013, Linolschnitt, 29,7 x 21cm

 

>>“Das Ende“ Nr. 1–25
>>“Das Ende“ Nr.26–50
>>“Das Ende“ Nr.51–75
Extra Endings
 



Kommentare sind geschlossen.